BMW E91 325d 204LE chiptuningEz a változat lényegében egy szoftveresen butított 245 lovas 30d-nek felel meg, minden fő alkatrésze megegyezik vele. Itt igen jelentős erőtartalékok állnak rendelkezésünkre. A motorban már 235000km volt, a részecskeszűrő gyakorlatilag az élettartama végén van. Ilyenkor hibát ugyan még nem jelez, de a mérésekből látszik, hogy szépen fojtja a motort. A tuningolt, elektronikus „fojtásától” megszabadított autó azért ekkora futásteljesítmény mellett is +85LE-vel és +143Nm-el hagyta el a műhelyt. Egy kevesebbet futott megegyező 25d 204LE motor kevesebb km -el ilyen eredményt is elérhet: BMW F10 525d 204LE. Mért értékek: Autokorbel chiptuning: 287LE, 573Nm Eredeti állapot: 202LE, 430Nm TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |