BMW E93 325i 218LE chiptuningEgy E93-as 325i (218LE) BMW járt nálunk vitaminkúrán. A motorházfedél alatt egy N53B30a -s, három literes, soros hathengeres szívó benzinmotor dolgozik. Ez a motor az N52-es továbbfejlesztett változata. Ebben már egy magasnyomású közvetlen benzinbefecskendezéses rendszer dolgozik. A teljesen változtatható szelepemelést (VALVETRONIC) elhagyták helyszűke miatt. A változó szelep vezérlés mind a szívó, mind a kipufogó oldalon (dupla VANOS) megtartották, amivel a szelepek nyitási és zárási idejét tudják változtatni. Eredeti állapotban 219LE, 265Nm-t mértünk. A módosítás után 244LE, 295Nm lett az eredmény. Az autó még nyomatékosabb, dinamikusabb lett. Szívó motor létére nagyon jól reagált a tuningra. Nyomaték és teljesítménygörbéje szép és egyenletes. TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |