BMW F10 525d 204LE chiptuningEbben az autóban még a hathengeres N57D30-as háromliteres motor van. Hatalmas tartalékok rejlenek benne, mivel ez egy szoftveresen butított változat. Ez az 525d modell hivatott kitölteni a 20d és 30d közötti teljesítményszintet, ezt a későbbiekben (2011 9.hó után) 525d néven az N47D20 20d 218LE-s bi-turbó dízelre cserélték. Ez a 25d (N57D30 3,0d) motor teljesen megegyezik az 530d 245LE-s változatával a váltót és a szoftvert leszámítva. Ez is nyolc sebességes GA8HP45Z váltó, csak kicsit gyengébb mint a 30d-ben használt GA8HP70Z. Éppen ezért nyomatékban korlátoztuk 600Nm-re. Gyári állapotában is szépen teljesített, de azokon igazítva +107LE-t és +166Nm-t emeltünk rajta. Mért értékek: Autokorbel chiptuning: 310LE, 601Nm Eredeti állapot: 203LE, 435Nm TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |