BMW F20 114i 102LE chiptuningAz 1,6-os N13B16 turbós benzinesben hatalmas tartalékok rejlenek. Ezekhez az autókhoz mi eleve 100-as benzint szoktunk ajánlani, ezzel sokkal jobban teljesítenek eredeti állapotban is, de a tuning után ez még fontosabb. A „mezei” 95-ös oktánszámú benzinnel is 205LE-t és 287Nm-t értünk el. Ez azért lehetséges, mert ez az 1,6 -os turbómotor szoftveresen jelentősen vissza van butítva. A 120i-hez képest a motor hardveresen csak a turbóban különbözik. Befecskendező szelepek, nagynyomású üzemanyag pumpa, intercooler és más fontos alkatrészek teljesen megegyeznek a nagyobb modellekével. A tuning után egy teljesen más autóként hagyta el a műhelyt. Mért értékek: Autokorbel chiptuning: 205LE, 287Nm Eredeti állapot: 104LE, 170Nm TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |