BMW F30 320i 184LE chiptuning+93LE-t és +107Nm-t emeltünk az eredeti állapothoz képest. A 20i (N20B20, 2,0 TwinPower Turbo 184LE, 270Nm) és a 28i (N20B20, 2,0 TwinPower Turbo 245LE, 350Nm) szinte teljesen azonos. Ugyan az a turbó, befecskendező rendszer, motorblokk, váltó (automata is), egyedül az intercoolernél van kis méretkülönbség. A 20i szoftveresen erősen visszabutított modell. Iszonyatos tartalék rejlik benne. Ezt kiaknázva igen szép emelést értünk el. Mért értékek: Autkorbel chiptuning: 270LE, 373Nm Eredeti állapot: 177LE, 266Nm TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |