kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW F80 M3

BMW F80 M3 chiptuning

Az új 3-as BMW-család leggyorsabb tagja könnyebb, gyorsabb, takarékosabb és erősebb lett, ráadásul nemcsak az utakon, hanem a versenypályán is odateszi magát kérdés és habozás nélkül.
A közel harmincéves múlttal büszkélkedő modell rendkívül sokat tett azért, hogy a BMW ma az legyen, ami, és a márka egy minden tekintetben fantasztikus új generációval hálálta meg azt a sok jót, amit tőle kapott. Az igazi sportos vezetési élmény egyik szinonimájának is tekinthető M3 volt ugyanis az, ami csodás kezelhetőségének és erős motorjának köszönhetően megalapozta a bajorok izmos imidzsét. Nehéz ugyanis ebbe a művészi csodába belekötni, és még az is áhítattal figyeli, aki amúgy nem szívleli a márkát.
A 3-as BMW sportos változata idén kapta meg az ötödik családtagot Florian Nissl dizájner és Ulrich Ernst motortervező hathatós közreműködésével: az F80-as kódnéven futó M3 alatt ráadásul ettől a pillanattól kezdve a müncheni központban már a limuzinváltozatot fogják érteni; a kupéra ugyanis ráaggatták a hasonló tulajdonságokkal bíró M4 elnevezést.
A megújulás persze azzal járt, hogy a BMW mérnökei felforgattak mindent; a hétfokozatú duplakuplung segítségével a hathengeres dupla turbós háromliteres motor kiválóan működik az utcai sportautóban, és a 430 lóerőhöz olyan iszonyatos nyomaték társul, hogy elhinni is nehéz. Az S55-ös motor könnyű, és mivel kevésbé terheli az első tengelyt, ezért az autó hátulja stabil marad, vagyis a hasonló típusukra néha sajnálatosan jellemző nincs hullámzás. A gyorsításokat 550 Nm-es nyomaték támogatja, a futómű kényelmes, a karbon-kerámia fékek remekül dolgoznak, és a kicsikét egészen 7600-ig meg lehet pörgetni.
A 100 km/h 4,1 másodperc alatt elérhető, az Euro 6-os 8,3 literes átlagfogyasztással pedig biztosan nem eszi ki annak a pénztárcáját, akinek futja a modellre. A belső kényelmes és elegáns megoldásokat takar: a vezető ülése a szokásoknak megfelelően alacsony pozícióban, az elektromos szervokormány pedig három állásban is keményíthető.
Összefoglalva: az M3 tökéletes útitárs, ha combos vezetési élményre vágyunk.

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére