kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e chiptuning


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény, +70LE, +98Nm (Gyárilag 433LE, 570Nm).


A váltóharangba integrált szinkron villamos gép (113LE 3170/min, 265Nm 100-2500/min) lehetővé teszi a három literes sorhatos benzinessel (286LE 5000-6000/min, 450Nm 1500-3000/min) történő együtt mérést a teljesítménymérőpadon. Hivatalosan a rendszerteljesítmény 394LE, 600Nm. 

Sokakban felmerül a kérdés, hogy hogy is jön ez ki, mert a 113Le + 286LE ≠ 394LE, illetve 265Nm + 450Nm ≠ 600Nm. A különbség abból adódik, hogy nem ugyanazon a fordulatszámon éri el a villamos gép és benzines motor a maximális teljesítményét, illetve a nyomatékát, valamint ha a benzin motor is hajt, nem minden tartományban a teljes nyomatékán üzemel a szinkron motor.

Teljesítménymérőpadon mérve viszont kapunk egy valós rendszerteljesítményt és nyomatékot, ami 433LE, 570Nm volt. Többszöri ismételt mérés után is stabilan hozza ezt az eredményt.

Ugyanez a B58B30 sorhatos motor a 40i modellben 340LE-t, 450Nm-t teljesít. Itt szoftveresen van visszafojtva, amit a tuningnál szépen ki is tudunk használni. 


A végeredmény 503LE, 668Nm (differencia: +70Le, +98Nm), melyet a sorhatos benzinmotoron tudtunk elérni, a villamos gép paramétereihez nem nyúltunk.


A maximális sebesség korlátozót (V-max) kikapcsoltuk, a műszerfal sportkijelzőjének skálázását is igazítottuk a megnövekedett teljesítménynek, valamint nyomatéknak megfelelően.


A programozást a vezérlő elektronika felnyitása nélkül végezzük.


Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, Facebook oldalunkon, Email -en, vagy telefonon!

Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!


BMW G11 745e chiptuning diagram


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére