BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásAz új, vászontetős G29 kódjelű BMW Z4 nem rendelkezik valódi M-es változattal, de az M40i csúcsmodell sem szégyenkezhet: a B58 kódjelű 3-literes, soros hathengeres, turbófeltöltős motorja 340 lóerős teljesítményt és 500 Nm-es nyomatékot biztosít. Ez lehetővé teszi, hogy a kétüléses roadster mindössze 4,5 másodperc alatt érje el a 100 km/h-s sebességet, ami figyelemre méltó sportautós érték. A 3-literes B58 sorhatos motor kiválóan tuningolható, akárcsak a B48 kódjelű 2-literes, négyhengeres változata. Az M40i modellek, amelyek a Z4 M40i-ben és az M240i/M340i/M440i trióban találhatók, különösen nagy potenciállal rendelkeznek a csökkentett (10.2:1) kompresszió viszonyuknak köszönhetően. Ezek a modellek 340 (G29) és 374 (M240/M340/M440i) lóerős teljesítménnyel érhetők el. Nemrégiben egy ilyen BMW Z4 M40i érkezett műhelyünkbe teljesítmény növelés céljából, amit sikeresen meg is valósítottunk. Kezdetben széria downpipe-pal és sport kipufogórendszerrel és egy optimalizált szoftver segítségével 433 lóerőt és 612 Nm nyomatékot értünk el. Később a tulajdonos egy neves gyártó sport katalizátorával helyettesítette a részecskeszűrőt, és egy szabadabb áramlású downpipe-ot szereltetett fel. Az eredmény: a 'Stage 2' szoftverünkkel 462 lóerő és 623 Nm nyomaték. A tapasztalataink szerint az OPF szűrő kiiktatása nem hoz jelentős teljesítmény növekedést, de a kipufogóhang sokkal öblösebbé válik, ami élvezetesebb hangélményt nyújt. A szabadabb áramlású downpipe nemcsak hangban nyújt többet, hanem teljesítményben is, különösen megfelelő programozás esetén, ráadásul az alacsonyabb hőterhelés miatt kíméli a motort és a turbót is. A BMW B58 (és B48) motorjai hardveres módosítások nélkül is jelentős tartalékkal bírnak, megbízható és stabil motorok, amelyek jól tuningolhatók. Ha érdeklődik a teljesítménynövelés iránt, vegye fel velünk a kapcsolatot és látogasson el műhelyünkbe egy személyes konzultációra. TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |