BMW X6 35d chiptuning (E71, 286LE)Ismét az X-Drive összkerékhajtás kiiktatásával mértünk hátsókerekesként egy X6–ost, mely valami hiba folytán csak 265LE-t, 522Nm–t teljesített (Gyári adat: 286LE, 580Nm). A hibát nem kerestük, ezt a feladatot a szerelő kollegákra bízzuk. Legtöbb esetben valamely szenzor mér hibásan még a határértéken belül, amikor még nem ír be semmilyen hibát, de a teljesítmény már kicsit romlik. A tulajdonos úgy döntött, későbbre halassza a hiba feltárását, előbb essünk túl egy kis erősítésen. Ennek eredményeként 316LE-t, 570Nm-t kaptunk. Esetünkben nem egy egyedi, autóra szabott hangolást készítettünk, hanem egy általános tuning beállítást (persze az eredeti szoftverből kiindulva), mivel nem tudjuk mi a probléma. Annak ellenére, hogy valamely szenzor nem jól mér +51LE-t mértünk. A nyomatékot szándékosan nem vittük feljebb, gondolván arra, hogy ha később kicserélve a hibás szenzort megnő a teljesítmény és a nyomaték, bírja még a hajtáslánc. Reméljük, visszakapjuk még az autót a hiba kijavítása után és leellenőrizhetjük a végleges állapotot... TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |