Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásA 10. generációs Civic súlya sajnos jelentősen gyarapodott a korábbi híresen könnyű modellekhez képest, a felszabadított plusz nyomatékkal és teljesítménnyel azonban határozottan dinamikus, sportos lett. Az 1,5-ös turbómotor a régebbi szívómotorokkal ellentétben jóval nyomatékosabb, a hangolást követően szinte felesleges magasabb tartományba pörgetni, hacsak nem a maximális gyorsulás az igény. A finoman kapcsolható manuális váltóval meggyőző vezetési élményt produkál.
Az 1,5 VTEC aggregát elektronikusan, fokozatmentesen változtatható szelepnyitási és zárási időzítéssel, valamint változó nyitási mélységgel operál közvetlen benzin befecskendezés mellett.
Gyárilag 189 LE-t, 259 Nm-t mértünk a keveset futott autón. Ez +7 LE -vel és +19 Nm -el fejeli meg a hivatalos (182 LE, 240 Nm) értékeket.
Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. A beállítás kritériumai a normál használat melletti gyárinak megfelelő élettartam a környezetvédelmi előírások betartásával, melyeknek maradéktalanul megfelel.
A programozás OBD csatlakozón keresztül történik, a teljesítményméréseket MAHA LPS3000-es összkerekes görgős teljesítménymérő padon végezzük.
Ha érdekel a beállításunk, szeretettel várunk egy chiptuning erejéig, vagy ha csak egy teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, email-en vagy telefonon! Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket! TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |