kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC dyno chiptuning


A 10. generációs Civic súlya sajnos jelentősen gyarapodott a korábbi híresen könnyű modellekhez képest, a felszabadított plusz nyomatékkal és teljesítménnyel azonban határozottan dinamikus, sportos lett. Az 1,5-ös turbómotor a régebbi szívómotorokkal ellentétben jóval nyomatékosabb, a hangolást követően szinte felesleges magasabb tartományba pörgetni, hacsak nem a maximális gyorsulás az igény. A finoman kapcsolható manuális váltóval meggyőző vezetési élményt produkál.


Az 1,5 VTEC aggregát elektronikusan, fokozatmentesen változtatható szelepnyitási és zárási időzítéssel, valamint változó nyitási mélységgel operál közvetlen benzin befecskendezés mellett.


Gyárilag 189 LE-t, 259 Nm-t mértünk a keveset futott autón. Ez +7 LE -vel és +19 Nm -el fejeli meg a hivatalos (182 LE, 240 Nm) értékeket.


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. A beállítás kritériumai a normál használat melletti gyárinak megfelelő élettartam a környezetvédelmi előírások betartásával, melyeknek maradéktalanul megfelel.


A programozás OBD csatlakozón keresztül történik, a teljesítményméréseket MAHA LPS3000-es összkerekes görgős teljesítménymérő padon végezzük.


Ha érdekel a beállításunk, szeretettel várunk egy chiptuning erejéig, vagy ha csak egy teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, email-en vagy telefonon!

Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!


Honda Civic 1,5 VTEC 182LE teljesítménymérés diagram


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére