Mercedes Sprinter 318CDI 184LE chiptuningA 165km/h -n levő u.n. Vmax (sebességhatároló) feloldásával lehetett korrektül lemérni a Sprintert, mivel 6. fokozatban történt a mérés, ahol 4000-es fordulatszámon - a feloldásnak köszönhetően - kb. 180km/h sebességet ért el. Ez azért szükséges, mert 3645-ös fordulatszámon adta le a maximális teljesítményt, amit Vmax feloldás nélkül nem ért volna el hatodik sebességben. Ötödik fokozatban viszont túl gyors és emiatt pontatlan lett volna a mérés. Először így tuning nélküli, de Vmax feloldással mértük az autót, 173LE, 417Nm-t teljesített. Kicsit elmarad ugyan a gyár által ígért 184LE-től, de még a tűrésen belül van. A tuning beprogramozása után (szintén Vmax feloldás mellett) 205LE, 510Nm lett az eredmény. A +93Nm nyomaték jó hatással van a fogyasztásra, mivel alacsonyabb fordulatszám tartományban használhatjuk, ahol kisebbek a hajtásveszteségek, jobb a hatásfok. TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |