kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Alanyunkban egy 1,6 literes, 4-hengeres turbós benzinmotor (névleges adatok: 122 LE és 200 Nm) dolgozik lefojtva, jelen esetben 6-fokozatú manuális váltóval párosítva. A 180-as verzió motorja a CLA 200 jelzésű, papíron 156 LE-t és 250 Nm-t teljesítő modellével hardveresen megegyezik, csupán szoftveresen van visszafogva.


Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Az M 270 DE kódot viselő, közvetlen benzinbefecskendezésű turbómotor eddigi tapasztalatainknak megfelelően bőven felülmúlta gyári paramétereit: szériaállapotában 122 helyett 150 LE-t, illetve 200 Nm helyett 240 Nm-t teljesített kalibrált teljesítménymérő padunkon. A fojtott 180-as modellek rendre hozzák nagyjából ezeket a számokat, a Mercedesnél gyakori jelenség, hogy a belépőmotorok jóval erősebbek a névleges értékeknél. A motor gyári nyomatékgörbéje kicsit csúcsosan indul, majd visszaesik 15 Nm-t, ám a tuning után nagyon szép, egyenletes nyomatékgörbét rajzolt az erőforrás.


Mindeközben természetesen kihasználtuk a motorban rejlő tartalékokat, amelyek jelen esetben kifejezetten nagyok a CLA 200-zal való rokonság révén. Az alapos áthangolás után 185 LE-t és 310 Nm-t értünk el, ami normál használat mellett teljesen biztonságos teljesítménynövelésnek számít. Az elért +35 LE, valamint a helyenként akár +80 Nm (2500-4500/perces fordulatszám között) által a kis turbómotor igencsak dinamikusan mozgatja az optimalizált CLA-t: alapmotoros voltához képest a modell már eddig sem volt lomha, de a tuning után sokkal jobban autózható, egészen sportos lett.


Mercedes W117 CLA 180 teljesítménymérés diagram


Ha érdekel a munkásságunk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, de ha csak teljesítménymérést szeretnél, akkor is keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, email-en vagy telefonon.


Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!



TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére