Mercedes W212 E200CDI 136LE chiptuning![]() Ahogy már korábban is írtuk, a Mercedes leggyengébb 200CDI (OM 651, 2143cm3) verziója csak papíron 136LE. Az alacsony adózási és biztosítási költségek miatt kitűzött teljesítmény jelen autónk esetében 162LE. Eredeti nyomatéka 398Nm. Ez teljesen szokásos ennél a típusnál. Létezik ebben a szériában a 220 és 250 CDI verzió, amelyek az OM 651 motor esetében már két- mind sűrítő, mind turbina oldalon sorba kapcsolt turbóval rendelkezik. A 200CDI verziót azonban csak egy változó geometriás turbóval látták el. Egy normál, biztonságos tuning verzió keretében a 7G-Tronic Plus váltós autót 180LE, 445Nm-re hangoltuk. Nyomatéka az alsó fordulatszám tartományokban is szépen nőtt elősegítve az alacsonyabb fogyasztást és jobb dinamikát. A 7G-tonic váltóval szerelt modellt nem egyszerű mérni, ha nincs „M” manual üzemmód választója (C –comfort és S -sport az alap), de alapos, türelmes munkával végül ezt is sikerült. ![]() TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás![]() ![]() ![]() Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. ![]() ![]() Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. ![]() ![]() Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás![]() ![]() ![]() BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás![]() ![]() ![]() Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. ![]() ![]() Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
![]() ![]() VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás![]() ![]() ![]() |