Mercedes W212 E200CDI 136LE chiptuningAhogy már korábban is írtuk, a Mercedes leggyengébb 200CDI (OM 651, 2143cm3) verziója csak papíron 136LE. Az alacsony adózási és biztosítási költségek miatt kitűzött teljesítmény jelen autónk esetében 162LE. Eredeti nyomatéka 398Nm. Ez teljesen szokásos ennél a típusnál. Létezik ebben a szériában a 220 és 250 CDI verzió, amelyek az OM 651 motor esetében már két- mind sűrítő, mind turbina oldalon sorba kapcsolt turbóval rendelkezik. A 200CDI verziót azonban csak egy változó geometriás turbóval látták el. Egy normál, biztonságos tuning verzió keretében a 7G-Tronic Plus váltós autót 180LE, 445Nm-re hangoltuk. Nyomatéka az alsó fordulatszám tartományokban is szépen nőtt elősegítve az alacsonyabb fogyasztást és jobb dinamikát. A 7G-tonic váltóval szerelt modellt nem egyszerű mérni, ha nincs „M” manual üzemmód választója (C –comfort és S -sport az alap), de alapos, türelmes munkával végül ezt is sikerült. TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |