Opel Insignia 2,0 turbó 220LE chiptuningAz Opel zászlóshajója, a 2009-es év autója győztes Insignia járt nálunk 2,0 turbó motorral 220LE-s változat. Meg kellett állapítsuk, jelentős erőtartalék lakozik benne. Noha csak 95-ös oktánszámú üzemanyag volt benne - ami a teljesítményméréseken meg is látszódott - +30LE, + 72Nm teljesítményt, illetve nyomatékot szabadítottunk még rá a hajtásláncra. Eredeti állapotban a 220LE helyett csak 213LE-t mértünk (ami ugye az alacsony oktánszámnak köszönhető), tuning után impozáns 253LE, 433Nm lett az eredmény. A tuning nem egy kihegyezett verzió, csak egy szimpla normál teljesítménynövekedésre optimalizált változat, ami hosszú távon sem okoz semmiféle problémát. Hozzáteszem, hogy az autó ugyanezzel a beállítással, legalább 98 -as oktánszám mellett kb. 10-15 LE-vel nagyobb teljesítményt produkálna és a fogyasztása is jó néhány dl-el csökkenne... TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |