Porsche Cayman S (987c) teljesítménymérésA 3400 köbcentis (papíron 295LE–s) szívó boxer motor 285LE–t teljesített a padon 95 –ös oktánszámmal. Mért nyomatéka csak 1Nm–el marad el a gyári 340Nm–től. A kihegyezett szívó motor hullámos nyomaték karakterisztikája jól megfigyelhető a mérésen (barna nyomaték görbe). Egy normál chiptuninggal százalékosan viszonylag kis értéket lehetne elérni, ami azért szépen érezhető. http://www.autokorbel.hu/chiptuning/porsche/cayman-s-34-295-le/ Az autót nem tunigoltuk, mivel később majd egy turbó kit kerül beépítésre. Ez volt a kiindulási mérés. TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |