Skoda Fabia 1,6 TDI CR chiptuningVégre lehetőség nyílt a szoftveres tuningra a VAG 1,6 TDI common rail motorjainál is. A 75LE-s motor csak szoftveresen butított a 90 és 105 LE-s testvéreihez képest, így szenzációs eredményt sikerült elérni: 131 LE-t és 287 Nm-t présel ki magából a kis motor, tuning után rá sem lehet ismerni. Nagyon nyomatékos, fürge, sportos és egyben takarékos. Egy tuningboxhoz képest óriási a különbség, +15 LE, +40 Nm helyett +55 LE, +100 Nm! Mindezt úgy érjük el, hogy minden releváns határértéket betartunk, a kipufogógáz hőmérséklet teljes terhelésnél is biztonságos értéken belül marad, a részecskeszűrő is kifogástalanul végzi a dolgát. Normál használat mellett gyakorlatilag ugyanolyan hosszú élettartammal számolhatunk. Az optimalizálás kb. 2,5 órát vesz igénybe, addig kényelembe helyezheti magát és elfogyaszthat egy kávét az ügyfélváróban. A tuning ára 125000Ft (+ÁFA) teljesítményméréssel együtt (tuning előtt + után). TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |