Skoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE DTTA DSG7Skoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE(110kW) 360Nm DTTA DTTC DSG7 A negyedik generációs Octavia hatalmas, átgondolt, modern családi autó. Sok ötletes dolgot találni benne, sajnos nem csak a mérete, de az ára is hatalmas (lett). Esetünkben elsőkerék-hajtás, hétfokozatú DSG váltó, már az új 2,0 TDI EVO motor (Bosch MD1 motorvezérlő) található benne, ami nagyon halk és takarékos, kettős SRC adagolás jellemzi. Az új EVO motorban nagyon sok tartalék rejlik, már gyári állapotban is igen erős volt, 160LE(117kW)-t, 355Nm-t, (gyári adat: 150LE(110kW), 360Nm) teljesített. Végül stabil és biztonságos beállítás után 201LE(148kW)-vel, 420Nm-el hagyta el a műhelyt, differenciában +41LE(30kW), +65Nm. A maximális sebességkorlátozó (V-max) is természetesen iktatva lett. Ez a 150LE(110kW)-s motor hardveresen teljesen megegyezik a 115LE(85kW)-re, 300Nm-re visszafojtott verzióval, így mindegyikből megközelítőleg ugyanazt lehet kihozni, ami már a 160LE-ről is tekintélyes, a (115LE+)-ről viszont óriási különbség. Ha érdekel a beállításunk, várunk szeretettel egy tuning erejéig, vagy akár teljesítménymérésre! Keress minket bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, email-ben, vagy telefonon! Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket! TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |