kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI chiptuning
Legutóbb egy közkedvelt, 150 lóerős dízel VW Passat B8 2.0 TDI hatásos teljesítménynöveléséről számoltunk be oldalunkon. Időközben számos típus járt nálunk, de ezúttal a Passat B8-cal azonos MQB alapokon nyugvó testvérmodell, vagyis a Skoda Superb kerül terítékre, vagyis a mérőpadra.

A cseh puttonyosban is egy kétliteres, négyhengeres turbómotort találunk, azonban nem TDI, hanem TSI, tehát benzines kivitelben. Az EA888 kódjelű erőforrás az első évjáratokban nem volt egy gondtalan erőforrás, de a gyártó a folyamatos fejlesztések révén sorra kiküszöbölte a hibákat és az elmúlt években már egy kifejezetten megbízható, kiforrott motornak számít.

Az EA888 jelenleg negyedik generációját tapossa és újdonságnak számít, hogy immár a legújabb, 4. generációs, Euro 6D normájú 2.0 TSI-khez is kínálunk motoroptimalizálást, amelyekben az ún. Simos19 (Continental) motorvezérlő található.

Vendégünk, a 2020-as évjáratú ráncfelvarrott Superb kombi szériaállapotában is szépen szedte a lábát: a papíron 272 lóerőt és 350 Nm-t egy 7-fokozatú DSG váltó továbbítja mind a négy kerékhez, a gyári adatok szerint 5,6 másodperces 0-100 km/h-s sprintidőt biztosítva a nagy Skodának. Műhelyünket elhagyva viszont ennél is komolyabb menetteljesítményekre képes a visszafogott megjelenésű autó, igazi ‘sleeper’ lett belőle.

A 2019-től szériában járó benzines részecskeszűrő (ún. OPF/GPF) fojtása ellenére parádés értékeket értünk el a szoftveres tuninggal: beavatkozásunkat követően ‘százas' benzinnel immár több mint 340 lóerőt és közel 470 Nm-t produkált a feltöltött négyhengeres profi teljesítménymérő padunkon, nagyon szép teljesítmény- és nyomatékgörbét felmutatva, mégpedig úgy, hogy a gyári szoftverrel az ígért értékekhez képest kicsit alulteljesített a motor: szériaállapotában 268 lóerőt ‘tudott’, maximális forgatónyomatéka pedig nem érte el a 340 Nm-t sem. Az aprólékos munkával az eredeti görbében látható enyhe nyomatékbeesést is sikerült kiküszöbölni a 3500-4500/perces tartományban.

Mért maximális értékek a tuning előtt: 268 lóerő és 338 Nm (gyári adatok: 272 lóerő és 350 Nm)

Mért maximális értékek a tuning után: 343 lóerő és 466 Nm

A 250km/h -s maximális sebesség korlátozót (V-max) kikapcsoltuk.

A programozást a vezérlő elektronika felnyitása nélkül végeztük.

Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, Facebook oldalunkon, Email -en, vagy telefonon!

Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!

Skoda Superb 2,0TSI teljesítménymérés diagram

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére