Volvo V50 2,0 D4 177LE chiptuningAz öthengeres, 2 literes Volvo fejlesztésű motort 202LE-re, 477Nm-re optimalizáltuk. Alapból 175LE-t, 430Nm-t mértünk, ezt még +27LE-vel és +47Nm-el sikerült megspékelni. Ha megnézzük a nyomatékgörbéket (barna folyamatos és pontozott), szembetűnik, hogy 2500-as fordulatszámon nem esik annyira vissza, mint eredeti állapotban, így egyenletesebb a gyorsulás. A nagyobb nyomatéknak köszönhetően a fogyasztás is optimálisabb lesz. A részecskeszűrő is problémamentesen végzi a dolgát, a hajtáslánc is kényelmesen elviseli a nagyobb nyomatékot. (Egy másik beszámolónkban ugyanezen motor, de a gyengébb verzió 2,0 D3 150LE chiptuningjáról olvashat.) Volvo V50 2,0 D4 177LE teljesítménymérés diagramja: TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |