kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból. Ebben az autóban a konszern négyhengeres 2.0 TDI motorjának EA288 generációja dolgozik CRLB motorkóddal, amely jelen esetben SCR-katalizátor, vagyis AdBlue befecskendezés nélkül teljesíti az EU6-os károsanyag-kibocsátási normát. A gyári adatok szerint ez a változat 150 lóerőt (110 kW) és 340 Nm-t produkál, az erőt pedig itt a jól bevált DQ250-es hatfokozatú DSG váltó továbbítja az első kerekekhez.


VW Passat 2,0TDI 150LE CRLB chiptuning


Ez a megkímélt, alacsony futásteljesítményű példány méréseink alapján minden bizonnyal kiváló egészségnek örvend, ugyanis alaposan túlszárnyalta a gyári értékeket: szériaállapotában 165 lóerőt, illetve 360 Nm-t teljesített mérőpadunkon. Az EA288-as 2.0 TDI 150 lóerős verziójánál különben gyakran tapasztaljuk, hogy pesszimistán adta meg a gyár a katalógusértékeket.


Sokan panaszkodnak ennél a motor-váltó kombinációnál arra, hogy hajlamos nagyon alacsonyra engedni a fordulatszámot a vezérlő ahelyett, hogy visszaváltana, amely jelenség főként városban különösen zavaró. Ezt a problémát a DSG váltó átprogramozásával teljesen ki tudtuk küszöbölni. A szoftveres finomhangolást követően immár magasabb fordulatszám-tartományban dolgozik a motor, ahol nyomatékosabb és éberebb, nem utolsósorban pedig ezzel a technikát is jobban kíméli. Nem akkor vált vissza, amikor már szükség lenne a plusz nyomatékra, hanem még előtte, időben, de nem is tartja feleslegesen sokáig nagy fordulaton a motort. Sport módban természetesen továbbra is adott a különbség, ilyenkor még magasabb fordulatszám-tartományban dolgoztatja a vezérlés a motort és direktebb a gázpedál reakciója is.


Az Ügyfél kérésének megfelelően a start-stop rendszert is kikapcsoltuk.


VW Passat 2,0TDI 150LE CRLB chiptuning diagram


A motorvezérlő átprogramozásával az eredeti állapothoz képest 26 lóerőt és 70 Nm-t csaltunk elő a motorból a tulajdonos számára. Ezzel a teljesítménnyel és nyomatékkal, továbbá az optimalizált váltószoftverrel igazán kellemesen autózható a Passat, a remek menetteljesítményekhez ráadásul kiváló fogyasztás párosul.


A programozásokat a vezérlő elektronikák felnyitása nélkül végezzük.


Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, emailen, vagy telefonon!

Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére