VW Passat CC 3,6 FSI 300LE chiptuningA Passat CC 3,6 FSI -t tuningoltuk DSG váltóval. A DSG váltó vezérlő és motorvezérlő átprogramozásával az Nmax -ot (fordulatszám korlátozást) is feljebb állítottuk, minek következtében nyertünk még plussz lóerőket. Összességében szívó motorhoz képest nagyon szép eredményt értünk el, +18LE -t, +20Nm -t emeltünk, az Nmax -ot 400 fordulat / perccel állítottuk feljebb. A DSG váltó programozásával nem csak a fordulatszám tiltást tudjuk feljebb állítani (ehhez természetesen a motorvezérlőben is feljebb kell állítani), hanem igény szerint a váltási sebességet is növelni tudjuk, valamint engedélyezhetjük a rajt programot (ha alapból nem lenne) és a maximális fordulat elérésekor történő automatikus elváltást is inaktiválni tudjuk. TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKBMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálásVolvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálásTuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral. Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálásAz alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés. Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálásBMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálásMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás |