TELJESÍTMÉNYMÉRÉS-DYNONyugat Európa legkedveltebb teljesítménymérőpadja: MAHA LPS 3000, melyet az Audi, Porsche és a Mercedes is elfogad hivatalosan.
Egyszeri teljesítménymérés díja: 0-200LE 25.000Ft +ÁFA 30.000Ft +ÁFA 200-400LE 30.000Ft +ÁFA 35.000Ft +ÁFA 400-600LE 40.000Ft +ÁFA 40.000Ft +ÁFA 600LE felett 50.000Ft +ÁFA 50.000Ft +ÁFA Teljesítménymérő pad bérlése technikussal: 65000Ft +ÁFA/ óra. Utána minden megkezdett félóra 32500Ft +ÁFA. Minimum 1 óra fizetendő. A gázelemző, füstölésmérő használati díja egyedi megbeszélés alapján történik. Üzembe helyeztük a világ egyik legkorszerűbb MAHA LPS3000 -es típusú teljesítménymérőpadunkat. Frissen kalibrált, a legújabb MAHA szoftverrel várjuk kedves Ügyfeleinket. Lehetőség van kétkerék- és 4x4 összkerék-hajtású autók teljesítménymérésére. Grafikusan megjeleníthető a keréken leadott-, főtengelyen leadott teljesítmény, a hajtásveszteség és a nyomaték a fordulatszám függvényében. Akár tengelyenként 800LE teljesítmény mérésére van lehetőség, 300km/h sebességig képes mérni a pad. A motorteljesítmény értékeit DIN 70020, EWG 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, vagy SAE J 1349 szabványok szerint számíthatjuk, a mérési eredményről jegyzőkönyvet adunk ki. Kiknek ajánljuk? – Állapotfelmérésre akár autóvásárláskor, vagy ha kíváncsi, milyen állapotban van a motor. – Diagnosztizálásra, hibakeresésre. Sokszor olyan ügyfelek keresnek fel minket, akik úgy érzik, mint, ha autójuk le lenne gyengülve, nem gyorsul megfelelően, kisebb a végsebessége, mindezek ellenére hibakódot nem ír be a motorvezérlő, szervizben nem foglalkoznak problémájukkal, azt mondják, minden rendben van az autón. Sok esetben teljesítménymérés után 20-30LE hiány mutatható ki. – Tuningolási, chiptuning fejlesztési célokra. Miért hasznos a teljesítménymérés tuning/chiptuning előtt és után? Meggyőződhetünk, hogy tuning előtt autónk rendben van-e, tudja-e nagyjából a gyári értékeket, szép egyenletes -e a nyomatékgörbéje. Nyomon követhetjük, hogyan változik az autó az egyes hardver elemek cseréjével, illetve a szoftver módosításával. Mivel grafikusan látható a mért teljesítmény és nyomaték a fordulatszám függvényében, így pontosan látszódnak a változások, milyen fordulatszámon, mennyivel lett erősebb, vagy adott esetben gyengébb az autó. Hibásan megírt chiptuning esetében durva egyenetlenségek tapasztalhatók a nyomatékgörbében, visszaesés bizonyos fordulatszám felett, vagy túl kevés változás adott fordulatszám alatt. Leellenőrizhető a tuning utáni elért teljesítmény- és nyomatéknövekedés, nem túl gyenge, vagy erős az autó. Utóbbi esetben komoly élettartam csökkenéssel, akár 1-2 millió Ft-os motorkárral lehet számolni. Lehetőség van finomhangolásra. Minden motor picit más még ugyanannál a szériánál is, ennek megfelelően másképpen reagál az adott szoftvermódosításra. Finomhangolással a lehető legoptimálisabb beállítást hajthatjuk végre, hiszen az egész kis apró változások is pontosan nyomon követhetőek, melyeket utcán próbálgatva nem lehet érezni. A görbéből leolvashatjuk, hol gyorsul legjobban az autó, hol a legrugalmasabb a motor, milyen esetben melyik fordulatszám tartományon érdemes használni. Káros-e a teljesítménymérés az autóra nézve? Nem, teljesítménymérésnél körülbelül ugyanakkora terhelés éri a motort, mint utcán padlógázzal gyorsulva kb. 1500/2000 -es fordulatszámtól egészen leszabályozási fordulatszámig 3, vagy 4. sebességi fokozatban. Turbós motorokat nem szükséges leszabályozási fordulatszámig felpörgetni, hiszen a legnagyobb teljesítményüket már korábban leadják. A teljesítménymérést mindenki saját felelősségére végezteti, az autóban amérés során keletkezett károkért felelősséget nem vállalunk. Utoljára kalibrálva: 2022.05.24. Kalibrálási jegyzőkönyvek: |